BADANIA FUNDAMENTÓW GŁĘBOKICH (PALI, KOLUMN)

  • INWESTYCJE KUBATURE I SPECJALISTYCZNE:

 

  • Próbne obciążenia kolumn CMC na Budowie Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego CM UJ w Krakowie Prokocimiu;
  • Badania ciągłości kolumn CMC na Budowie Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego CM UJ w Krakowie Prokocimiu;
  • Próbne obciążenia pali CFA na Budowie chłodni kominowej na terenie Budowy Bloku Energetycznego o mocy 910MW w Jaworznie;
  • Badania ciągłości pali CFA na budowie chłodni kominowej na terenie Budowy Bloku Energetycznego o mocy 910MW w Jaworznie;
  • Próbne obciążenia pali pod słupy energetyczne przy Budowie linii energetycznej SE Kopanina 220/110kV – Łaziska Górne;
  • Badania ciągłości pali pod słupy energetyczne Budowie linii energetycznej SE Kopanina 220/110kV – Łaziska Górne;
  • Badania ciągłości pali na Budowie linii energetycznej 110kV Połaniec-Osiek;
  • Badania ciągłości pali CFA średnicy 1000mm na Budowie PKN Orlen w Płocku;
  • Badania ciągłości pali 800mm wykonane przy zabezpieczaniu przeciwhałasowym stacjonarnych źródeł hałasu na terenie Arcellor Mittal w Dąbrowie Górniczej;
  • Próbne obciążenia kolumn przemieszczeniowych przy Budowie budynku wielorodzinnego z usługami i garażem podziemnym w Krakowie Podgórzu.
  • Próbne obciążenia mikropali przy Modernizacji zabytkowego budynku Starym Mieście w Krakowie;

 

  • ZADANIA KOMUNIKACYJNE:

 

  • Próbne obciążenia pali wierconych wykonanych przy Budowie obiektu mostowego nad potokiem w ciągu drogi DK1 w Tychach;
  • Badania ciągłości pali wierconych wykonanych przy Budowie obiektu mostowego nad potokiem w ciągu drogi DK1 w Tychach;
  • Próbne obciążenia kolumn Jet grouting wykonanych na Budowie wiaduktu nad ulicą Niepodległości w Tychach w ciągu drogi DK1;
  • Próbne obciążenia kolumn Jet grouting wykonanych na Budowie wiaduktu nad linią kolejową w Tychach w ciągu DK1 w km 4+182,56;
  • Próbne obciążenia pali wielkośrednicowych przy Budowie obiektu mostowego MD-8 nad potokiem Krzywula na drodze DW384 w miejscowości Sieniawka;
  • Badania ciągłości pali wielkośrednicowych przy Budowie obiektu mostowego MD-8 nad potokiem Krzywula na drodze DW384 w miejscowości Sieniawka;
  • Próbne obciążenia kolumn przemieszczeniowych pod przepust 42T na Budowie drogi ekspresowej S5 Poznań – Wrocław.
  • Badania ciągłości pali pod ekrany akustyczne na Budowie drogi ekspresowej S17 Lublin – Piaski;
  • Badania ciągłości kolumn na Budowie drogi ekspresowej S17 odcinek Kurów-Lublin-Piaski, zadanie nr 2 Bogucin – Węzeł Dąbrowica (wraz z węzłem);
  • Badania ciągłości kolumn wykonanych pod wzmocnienie nasypów przy Budowie drogi ekspresowej S19 Lubartów-Kraśnik od węzła Dąbrownica do węzła Konopnica;
  • Badania ciągłości kolumn betonowych na zadaniu pn.: Budowa drogi dojazdowej do węzła drogowego Dąbrowica obwodnicy miasta Lublin w ciągu dróg ekspresowych S12, S17, S19; odcinek od skrzyżowania al. Solidarności z al. Warszawska do granic miasta;
  • Badania ciągłości pali wielkośrednicowych przy Budowie mostu na rzece Dulówka w miejscowości Dulowa na DK 79;
  • Badania ciągłości pali wielkośrednicowych wykonanych na Budowie linii kablowo – napowietrznej 110kV GPZ Wanda – PT Podłęże.

Dysponujemy własną

nowoczesną aparaturą

badawczą z zakresu

geologii i geotechniki

kompleksowo realizujemy

zadania projektowe,

prace badawcze,

zadania terenowe

nasz zespół to

uprawnieni geolodzy,

hydrogeolodzy i

inżynierowie budownictwa

hauerpower - strony internetowe Kraków - tworzenie stron w cms wordpress
polityka cookies | wszystkie prawa do strony internetowej zastrzeżone. copyright 2015 geocontrol